Wednesday, 09 June 2010

Woensdag, 10-06-2010


Ek was nou net hier onder in die straat. Kaapstad spat uit sy nate en die vuvuzelas maak mens fokken mal. Mense hol rond en blaas op vuvuzelas en die karre blaas almal toeters... absolute anargie en die toeriste is nog nie eers hier nie.


 Wens jy nie jy was die haas nie?



So surf ek toe mos nou vanoggend... nee man, op die internet, die water is te pis koud hier in die Kaap.
Wel anyway, ek kom toe weer tot die besef dat daar 'n dringende behoefte is vir "non gay" movie reviews.
Kyk dis nie dat ek iets teen gay mense het nie, almal weet immers dat ek gay huwelike ondersteun, veral as altwee girls hot is, maar fok weet ek hou nie van hulle smaak in movies nie.
 
'n Baie bekende movie critic reken hierdie is die Top 20 Flieks van Alle Tye!!!!


1 2001: A SPACE ODYSSEY
2 ORDINARY PEOPLE
3 AMERICAN BEAUTY
4 CITIZEN KANE
5 TROIS COULEURS: BLUE, ROUGE & BLANC
6 THE GRAPES OF WRATH
7 DIVA
8 DEAD POETS SOCIETY
9 FIGHT CLUB
10 ONCE UPON A TIME IN THE WEST
11 PULP FICTION
12 IT'S A WONDERFUL LIFE
13 SE7EN
14 A CLOCKWORK ORANGE
15 THE GO-BETWEEN
16 ALL ABOUT EVE
17 THE SHINING
18 ROAD TO PERDITION
19 BABETTE'S FEAST
20 AS IT IS IN HEAVEN
 
WTF!!!???
Nee regtig, ek dink dis tyd dat hy uit die kas uit klim!!!!
Pulp Fiction sou seker nie eers op sy  lys gewees het as dit nie was vir die feit dat Ving Rhames in die hol geklop word nie.
 
Nee kyk, ek is nou so disgusted ek post sommer iets soos die, net om weer my mojo terug te kry:
 
 


Reg, nou dat als weer klop soos dit moet, hier is STOKSTYF se movie reviews:


IRON MAN 2 :

Die eerste een was beter. Scarlett Johansson, alhoewel sy nie my gunsteling chick is nie, lyk glad nie sleg in die movie nie, en sy skop gat in 'n paar fight scenes. Die res van die fliek is effens uitgerek en die aksie lyk meer na playstation as 'n big budget movie.

 

 
THE BOUNTY HUNTER:
Die kort antwoord... dis 'n Sondag middag movie. Jy weet mos, daai tipe goed wat jy kyk net omdat jy niks beter het om te doen nie. Dit beteken nie dis 'n slegte movie nie, dis net nie briljant nie. Daar is so paar moerse snaakse stukke in, maar ongelukkig is dit een van daai flieks wat jy sommer al na die eerste 5 minute weet hoe dit gaan eindig.
 
 
 
FROM PARIS WITH LOVE
Hier is nou een wat ek geniet het.
Travolta is kak skerp in die movie en daar is lekker baie aksie. Dis 'n goeie ou skop skiet en doner fliek.
Gawe Gawie van Parow koop vir hom 'n Ford Cortina. Hy en sy buddy skiet sommer dadelik midas toe, want Gawie kort 'n fur om op die dash te sit. So kom hulle in Midas en ou Gawie wik en weeg... "Moet ek nou die rooi fur of die blou fur vat?" vra hy sy friend. Die ou sê toe "Nee ou Gawie ek dink jy moet die rooi fur vat want die bloue is kommen"




Seuntjie van ongeveer 5 jaar het nog nooit die binnekant van 'n kerk gesien nie en kom saam met sy ouers by 'n troue. Hulle sit heel voor want hy wil niks mis nie. Halfpad deur die verrigtinge spring hy op en swaai sy vingerjie vir die predikant. "Oom jy wat so daar so staan en "Here... Here", my ma gan nou jou bek stukkend slat"