Thursday, 19 June 2008

Wie dink Italië kan die bokke pakgee?
... en daar is 'n doodse stilte

Die span het alweer verander, maar nou ja, dis seker al kans wat die coach het om seker ouens te toets. Bly om te sien Schalk Burger is weer terug. Ndungane bo Chavanga kan nie 'n slegte skuif wees nie. Ek meen, daai Zim klong het net mooi niks gewys die laaste 2 toetse nie... en sy verdediging was kak. Bobo.... hmmm, ek weet nie. Hy het goed gelyk in die S14, maar ons sal maar sien Saterdag. Ek weet egter nie of die Azzurri (dis hulle naam vir die wat nie weet nie) die beste span is om 'n speler teen te meet nie. Bismark in die bgin 15 is 'n goeie ding, en uiteindelik kry Schalk Brits ook 'n kans. Hopelik laat speel hulle hom 'n volle 40 minute. Die groot verrassing egter is Joe van Niekerk. Fok man... ek het al van hom vergeet. Hy sal absoluut briljant moet wees om enigsins sy plek terug te kry. Ek kan egter nie sien hoe hy die huidige manne uit die span gaan lig nie.

Die span is : Conrad Jantjes; Odwa Ndungane, Gcobani Bobo, Jean de Villiers, Bryan Habana; Francois Steyn, Ricky Januarie; Ryan Kankowski, Juan Smith, Luke Watson; Victor Matfield (capt), Bakkies Botha, CJ van der Linde, Bismarck du Plessis, Tendai Mtawarira.

Replacements: Schalk Brits, Brian Mujati, Andries Bekker, Joe van Niekerk, Schalk Burger, Peter Grant, Ruan Pienaar




I was at my bank today. There was a short line. Just one lady in front of me.
An Asian lady who was trying to exchange yen for dollars. It was obvious she was a little irritated . . .
She asked the teller, "Why it change? Yesterday, I get two hunat dolla fo yen.
Today I only get hunat eighty? Why it change?" The teller shrugged his shoulders and said, "Fluctuations."
The Asian lady says, "Fluc you people, too!"



Gamat sit in sy garage waar hy die laaste goed moet ontruim en bepeins sy lot. Hy't sy huis verloor, sy werk verloor en sy vrou het die kinders gevat en hom geskei. Hy sien 'n kas met wynbottels en loop soontoe.
Hy vat 'n lee bottel, smyt dit teen die muur en skel: 'Djy issie reason lat ekkie 'n vrou hettie!'
Hy vat 'n tweede bottel: 'Djy issie reason lat ekkie kinners hettie!'
Derde bottel: 'Djy issie reason lat ekkie 'n job hettie!' Vierde bottel: 'Djy issie reason lat ekkie 'n huis hettie!'
Hy vat die vyfde bottel en sien dis nog nie oopgemaak nie - vol wyn. Hy sit die bottel saggies neer en sê: 'Staan djy eers eenkant toe, my broe. Ek sien djy wassie involved nie'


No comments: