Saturday, 26 February 2011

WHOOOHOOO
Dis naweek... Gedra jou, al gedra jy jou sleg.






"Mnr," sê klein Jannie, "daar is iets wat ek nie verstaan nie."

"En wat is dit, Jannie?" vra mnr.
"Volgens die Bybel het die Kinders van Israel die Rooisee oorgesteek. Reg, nê?"
"Ja, dit is so."
"En die Kinders van Isreal het teen die Filistyne oorlog gemaak, reg?"
"Eee…reg."
"En die Kinders van Israel het die tempel gebou, reg?"
"En die Kinders van Isreal het teen die Egiptenare geveg, die Kinders van Isreal het teen die Romeine geveg, en die Kinders van Israel het altyd iets belangriks gedoen, reg?"
"Ja dit is so," stem mnr saam.
"Wat is jou vraag?"
"Wat de fok het die grootmense van Israel dan gedoen, net gespyker en kinders gemaak?"




Die woedende vrou sê aan haar blonde vriendin “Ek hoor jy loop en vertel vir almal dat my man ‘n moesie op sy tottie het.” “Ek het nie gesê dit IS so nie, ek het gesê dit VOEL so!”



Vier ouens het na dieselfde jagplaas in die Kalahari gegaan vir baie jare. Twee dae voor hulle weer sou gaan het Piet se vrou haar voet neergesit en gesê dat hierdie keer gaan hy nie.


Piet se pêlle was uit die aard van die saak baie ontseld, maar wat kan ‘n man maak.

Twee dae later toe die drie egter by die jagplaas aankom, kry hulle vir Piet by die vuur met ‘n bier in die hand. Tente was klaar opgeslaan. Vuurmaak hout op ‘n hoop en die vleis klaar op die rooster.

“Hoe lank is jy al hier? En hoe de hel het jy reggekry om jou vrou te kry om jou te laat kom” wou hulle weet.

“Wel ek het vroeg vanoggend hier aangekom”

“Gisteraand sit ek gatvol op my stoel by die huis toe my vrou van agter kom en my oë toedruk en vra “Raai wie” Ek haal haar hande af en sien dat sy die sexyste nightie aanhet.

Sy vat my hand en trek my kamer toe. Daar gekom sien ek ‘n klomp kerse wat brand en roos blare die hele wêreld vol. Op die bed lê daar toue en ‘n paar handboeie. Sy sê toe ek moet haar uittrek en vasmaak op die bed. Ek doen dit toe maar. Toe sê sy “Nou doen jy net wat jy wil”

So hier is ek.

No comments: