Tuesday, 03 July 2007

Dinsdag se dinge

Al die foto's van laas week se verjaarsdag party is gelaai...


Eendag lank gelede in 'n befokte bos het daar 'n weeshasie en 'n weesslang gebly. Toevallig is albei blind van geboorte af.
Die hasie hop eendag deur die bos en trip toe bo-oor die slang. "O bliksem, ek is fokken jammer!", se die hasie, "ek is blind van geboorte af, so ek maak nie uit waar ek gaan nie. In fact, ek weet nie eers wat de fok ek is nie, want ek is 'n weeskind". Die hasie hop weer regop.
Slang: "Dis oraait ou, actually is my storie min of meer dieselfde. Ek is ook heavy blind van geboorte af en het nooit my ma geken nie. Ek tune jou wat, hoekom gly ek nie oor jou nie en dan probeer ek uitfigure wat presies jy is?"
"Dit sal befok wees!", antwoord Hasie terug. Die slang gly en rol toe oor die Hasie en se toe later: "Jy is bedek met sagte fur, jou neus twitch moerse en jy het 'n sagte stert en lang ore. Ek sou sê dat jy 'n hasie is."
"O dankie!" roep hy ekstaties uit, "Kom ek try om te kyk wat jy is." Hasie voel so al oor Slang se lyf: "Jy is skubberig en glad met 'n gesplete tong. Jy het ook nie 'n ruggraat nie en fokkol ballas. Jy is verseker 'n prokureur of iemand in top management."
----

Dis wat dit beteken as jy sê iemand MOER NEER.


Filemon het 'n hoenderplaas gekry deur die staat se grondhervormings-ding.
Sy buurman was ook 'n hoenderboer en het kom kennis maak.
"Hoenderboerdery is nie maklik nie," verduidelik hy. "Ek sal jou 100 kuikens gee om te help begin."
Filemon was baie dankbaar. Die buurman kom loer weer in, so twee weke later, om te hoor hoe dit gaan.
"Hau, nie te goed nie. Al die kuikens hy het gavrek !!
Die buurman sê: "Ek kan dit nie glo nie. Ek het nog nooit probleme gehad nie. Laat ek jou nog 100 kuikens gee."
Twee weke later ontmoet hulle weer, en Filemon sê weer: "Ek kan det nie
verstaan nie....almal die kuikens hy het weer gavrek..."
Verstom vra die buurman: "Wat het verkeerd gegaan? Wat het jy aan hulle gedoen?"
Filemon: "Eish, ek weet nie eintlik nie. Miskien ek plant hulle te diep of te naby aan mekaar !!!!"



KOM NOU DONERS, STUUR VIR ONS SO PAAR LEKKER FOTO's!!!!

Baie ware woorde...

No comments: