Tuesday, 03 April 2007

Grapgat


Meraai kom in 'n moewiese ongeluk en moet dringend bloed kry anders maak sy dit nie. Gatiepie is die enigste een wie se bloed hulle kan gebruik en so red hy toe Meraai se lewe.

Die twee raak toe baie geheg aan mekaar, so met die bloed saam verbind en trou toe. Na so 'n paar jaar besluit Meraai sy is gatvol vir Gatiepie se rondneukery en op 'n dag sê sy toe vir hom dat sy haar goedjies gaan vat en
loop.

Af by die flatjie se trappe en straat af, Gatiepie is geworried en roep agterna.

"Meraai, daai rok wat djy aanhet het ek gakoep", sy trek net daar die rok uit en gooi dit na Gatiepie toe, vat djou rok en stiekit in djou gat en sy loop aan.

"Meraai, daai skoene wat djy aanhet het ek gakoep", sy trek die skoene uit en gooi dit na Gatiepie toe, "man vat djou skoene, hulle mak my in elk geval seer" en sy loop aan.

"Meraai, daai pantie & bra het ok gakoep", sy trek die pantie en bra uit en gooi dit na Gatiepie toe, "dis robbish anyway" en sy loop aan.

Nou's Gatiepie geworried en skielik strike dit hom - bloed.

"Meraai, onthou djy so paar jaar trug toe djy amper dood is, toe't ek my bloed vir djou gegee."

Meraai draai om, sy buk en trek die tampon uit en gooi dit na Gatiepie toe en skree vir hom, "ek sal djou maandeliks afbetaal djou vark."

No comments: