Tuesday, 15 May 2007

Afrikaans op sy beste

Dit is 5 uur en die trein van Kaapstad terug Kraaifontein toe is gepak en heelwat mense moet staan. Een vrou lyk baie ontsteld en draai om na 'n man wat reg agter haar staan. "Meneer as jy aanhou om jouself
onwelvoeglik teen my te druk, gaan soek ek onmiddelik n Polisieman"
Die man bloos en se "Ek is jammer, maar dit is my beursie met my salaristjek daarin wat u gevoel het"
"O" se sy katterig, "Dan moet jy seker n baie groot salaris verdien, want die afgelope twaalf minute het jy presies ses verhogings gekry."
-----

Die 2 laaities (5 en 6 jaar oud) besluit dis tyd om te begin vloek.
Hulle kom toe ooreen dat die oudste een eerste moet probeer.
Die volgende oggend aan tafel to ma vra wat hulle wil eet sê die oudtse een "Ek dink 'n moerse bak Coco-Pops sal kwaai wees". WHACK!!!! Een teefklap teen die kop en hy hol al huilende kamer toe. Nou is ma die moer in...
"En wat wil jy hê vir ontbyt?" vra sy die jongste laaitie. Baie versigtig antwoord hy "Enige iets, solank dit net nie fokken Coco-Pops is nie."
------

Suster in die malhuis kom by Koos se kamer en hoor hy maak soos n kar
Suster: Koos wat maak jy?
Koos: Ek ry in Durban rond
Sy stap tot by Piet se kamer en sien hy sit op die bed en draad trek
Suster:Piet wat de fok maak jy?
Piet : Ek spyker Koos se vrou terwyl hy in Durban is
------

Hoe adverteer n geskeide man hom in die hoekie van eensames?
Tweedehandse naaimasjien- lanklaas gebruik, naald nog in goeie toestand!
------

Sannie kom geskok uit die badkamer gehol en skree”Ma ek kry hare op my koek”
Ma geskok se eerder jy kry hare op jou apie.
Sannie hardloop na hom sussie “Ek kry hare op my apie!
Suster dis fokkel, myne eet al piesangs!
------

Wat het Winnie,Tutu,Mbeki,en Zuma in gemeen?
DOOS
Winnie het een, Tutu lyk soos een, Mbeki gedra hom soos een, en Zuma is in die KAK oor een!
------

Hoe herken jy n Aussie in Midas spare shop?
Hy is die ou wat met n pielstyf by die skaapvel seatcovers staan.
Applications IT Development

No comments: