Wednesday, 09 May 2007

Lag so bietjie man!!!!

Juffrou vra vir Gatiep: Jou ma het 4 aartappels, julle is 9 kinders, hoeveel
aartappels gaan elkeen kry?
Gatiep: My ma's nie 'n poephol nie, sy maak mash!



-------

Hoe ruil ´n bedorwe brokkie ´n gloeilamp om?
Sy sê net: "Pappa ek wil ´n nuwe woonstel hê!"
-------


Die nerd stap kroeg binne met 'n volstruis onder die een arm en en 'n toiletbak vol R100 note onder die ander.
Die kroegman vra: "En die?"
Nerd: "My pa het gesê as jy girls soek, moet jy 'n groot voël en 'n kakhuis vol geld hê."
-------



Mike bekla sy lot by Kallie. "Man, elke keer wat ek met vakansie Durban toe gaan raak my vrou swanger. Drie vakansies nou al, en drie kinders later."
"Dis 'n moeilike saak," sê Kallie. "Ek neem aan jy gaan nou maar iewers anders heen vir jou vakansie?"
"Nee," antwoord Mike. "Ek het besluit om haar maar net in die vervolg saam te vat."
-------

Hoe maak 'n blondine 'n mol dood? Sy begrawe dit lewendig.
------



'n Man wat lekker gesuip is, klim een nag op die bus. Hy steier in die gangetjie op en val neer langs 'n bejaarde dame. Sy kyk hom op en af en sê: "Ek het nuus vir jou. Jy is reguit op pad hel toe." Die man spring op en roep: "Stop, stop! Ek is op die verkeerde fokken bus!"
-------

Die Cowboy, Indiaan en Muslem sit en wag by 'n vertreksaal en hulle raak aan die gesels oor die verskillende kulture.
Die Indiaan vertel hoe hulle eers verskriklik baie mense was - en nou is hulle min.
Die Muslem steek sy bors uit en sê: "Ons was eers min en nou is ons baie!"
Die Cowboy antwoord met 'n grynslaggie op sy gesig: "Dis maar net omdat ons nog nie Cowboys en Muslems begin speel het nie. . . "

Oeps, offend ons dalk iemand? Kliek hier om te kla.

No comments: